الخميس، 12 مايو 2016

صرخات سادية.......6



ركب مازن سيارته وتبعته ناريمان بسيارتها 
وقام بالاتصال بريما
# ريما صباح الفل ...فطرتي؟
* صباح الخير ياحبيبي ....فطرت اجمل فطار في حياتي
# طيب قومي بقي كفايه دلع انا راجع البيت ومعايا ضيوف...عايزك تظبطي البيت وخصوصا الاسكريم.
* .....
# ريما؟
* نعم
# سمعتي؟؟
* سمعت بس مش مستوعبه
# نفذي ولما اجي هتفهمي ماتقلقيش
* حاضر
وكانت ناريمان هي الاخري تتحدث في الهاتف
* حاتم .....صاحبك ده صعب اوي وانا مش عايزه اكمل ده شكله واخدني بيته ياحاتم
انا مش عارفه اعمل ايه ؟!!
# هههههههههههه ماتخافيش واهدي بس عشان اعرف اكلمك
* انت بتضحك...بقولك شكله واخدني بيته وهايربطني بقي ياعم وشغل المجانين بتاعه ده
# مازن راجل بمعني الكلمه ومش مغتصب وعمري ماهاخاف عليكي وانتي معاه
* انا حاسه معاه باطمئنان غريب بس برضه الامر مايسلمش
# قولتلك ماتخافيش وانا عارف بقولك ايه كويس
* خلاص تمام سلام دلوقتي عشان بيشاورلي هكلمك لما اخلص
# سلام
وعلي الجانب الاخر كانت ريما تقوم بترتيب الغرفه بعد موقعة الامس فوجدت حقيبه صغيره بها ادوات من صنع يدها ومشبكين حديد من تلك المشابك السوداء الخاصه بالاوراق ونصف شمعه وطوق حريري كانت قد صنعته من القماش
ابتسمت واحتضنت الحقيبه واخذتها ودخلت ذلك القفص الحديدي وتذكرت ان تلك الحقيبه كانت سبب معرفتها بمازن........
وتذكرت عندما كانت تقف امام الكليه ( كلية التمريض) وجاء هذا الشاب المسرع بسيارته وكاد ان يصدمها وتفاداها في اخر لحظه ولكنه اطاح بكتب كانت تحملها و بحقيبة يدها لتنفتح وتسقط منها تلك الحقيبه الصغيره وتسقط تلك الادوات التي يعلمها مازن جيدا
نزل مازن مسرعا من سيارته واطمأن عليها وقام بجمع كل اغراضها ....
# اسف جدا ....بس انتي مش مركزه خالص
* حصل خير انا بس اللي كنت بعدي الشارع وبتكلم في الموبيل
# لو تسمحي اوصلك اي مكان واطمن عليكي لاني مش مسامح نفسي علي الرعب اللي سببتهولك
* لا خلاص حصل خير بجد
# يبقي مش هنمشي من هنا والناس هتفضل تتفرج علينا ومش بعيد يتلموا عليا حالا واكل علقه حلوه بسببك
* لا وعلي ايه اتفضل
ركبت كريمه مع مازن وهي تتفقد حقيبتها وتطمئن علي ادواتها
# انا بعتذر جدا يا انسه بجد مش عارف اقول ايه
كل حاجتك اهي وسرك كمان بخير
* بتعتذر ؟؟
انت كان ممكن تموتني وبعدين سر ايه
# بصي انا من ساعة مارجعت مصر وعندي مشاكل كتير جدا وحقيقي ماكنتش مركز مع الطريق وبعتذر تاني 
* سر ايه؟!!!
# ادواتك الجميله جدا بخير
الطوق وال clamps وال candle
تشابكت ايدي كريمه واخذت اصابعها تتعانق من الخجل وتنظر يمينا ويسارا
* طوق ايه ؟ ده اكسسوريز ودي مشابك ورق بحتاجها وبعدين .....
قاطعها مازن بابتسامه
# بعدين انا ماستر مازن ....بس كدا
اخذت ريما تلعن تلك الصدفه الغريبه التي 
اوقعتها في يد ذلك الوغد واخذت تحدث نفسها
(( ماستر مازن اهاااااا قولتلي بقي ده شكله ماستر التنين المجنح من الاشكال اللي بشوفها عالفيس يخرب بيت كدا ......بس لحظه ده قالي من شويه انا اسف واعتذر !!!!!!! ))
# علي فكره ميولك مش مرض ولا جريمه عشان تتكسفي منها كدا
* انا عارفه ده كويس بس دي حاجه تخصني وبعيشها بيني وبين نفسي لانه مستحيل الاقي ماستر حقيقي في مصر
# تعرفي انا من ساعة مارجعت مصر وانا بقول نفس الكلمه عمري ماهلاقي سليف بجد هنا
قابلت بنات كتير بس فاهمين ان الساديه سكس عنيف
انا مقدر المفاجأه اللي انتي فيها بس ياريت تسمحيلي نقعد في مكان ونتكلم شويه
اجابت كريمه بابتسامه وهزت راسها بالموافقه
وصلا كافيه علي النيل وجلسا واخذ مازن قهوته واخذت كريمه عصير
# انا مازن دكتور اسنان وبقالي فتره كبيره بره مصر دراسه وشغل وكنت عايش حياتي وميولي طبيعي جدا جدا
ولما جيت هنا اتصدمت
الناس هنا خدت الساديه قناع شيك لممارسة الجنس
* الناس هنا مابتفكرش غير في الجنس
بس ايه بقي انت بتهزر وبتعتذر اهو ياعم الماستر
# يا انسه انا بني ادم قبل ما اكون ماستر
وانتي مش السليف بتاعتي
وظل مازن يتحدث عن ميوله وعن ال BDSM بوجه عام وظلت كريمه مستمتعه بالحديث وبدأت زهرة الخضوع تنبت بداخلها ويرويها مازن بشخصيته وحديثه اللبق 
كريمه الشخصيه القويه التي ظلت طوال الاعوام الماضيه تخفي خضوعها عن كل البشر وتقنع نفسها ان لا احد يستحق وكانت دائما تدفن الخاضعه بداخلها وتعطيها مسكنات بادواتها الصغيره بين الحين والاخر
ها هي الان تولد الخاضعه بداخلها علي يد جراح بارع ومسيطر محترف كلما تكلم عن طقس من طقوس الساديه رأت ريما نفسها بين يديه في ذلك الطقس ان تكلم عن القيود والحبال والسلاسل رأت نفسها مقيده تحت قدمه
وان تكلم عن الطاعه وجدت نفسها عمياء صماء تسير خلفه
وايقظ كريمه من ذلك الحلم الجميل صوت هاتفها ومازن يقول..... تلفونك ...تلفونك علي فكره ده.!!!
~ انتي فين يازفت عايزه اروح
* يوووه نوسه انتي فين
~ انا فين ايه انا قدام المخروبه الكليه
* طيب طيب جايالك حالا
* ممكن نرجع عند الكليه
# ممكن طبعا بس قبل مانرجع انا بفتح العياده بتاعتي هنا ومحتاج ممرضه ومديره للعياده ومش هلاقي احسن منك
* لأ ممرضه ايه ...انا ........
# ايوه عارف لسه بتدرسي مافيش مشكله اجازات زي ماتحبي وامتحاناتك ومذاكرتك ماتقلقيش من اي حاجه
* بس .....
# طيب مش عايز رد دلوقتي انا لسه قدامي شهرين علي ما اجهز العياده تكوني خلصتي امتحانات ونتكلم
اسمع مبروك يامازن ويلا عشان اتاخرتي علي صاحبتك
ركبت السياره ودار في عقلها هذا الحديث
( معقوله....لاقيته اخيرا ...انا حاسه اني بحلم هو في كدا الاقيه كدا في الشارع هو ازاي ده لأ هو حلم وانا هاصحي دلوقتي)
# وصلنا للاسف بس اكيد هاشوفك تاني دي كل تليفوناتي منتظر مكالمتك يا.......
اجابت بصوت منخفض جدا .....كريمه
# ايه ماسمعتش علي فكره واضح ان الشبكه واقعه عندك
* ضحكت واعادت الاسم مره اخري
# ريما......اسمك جميل اوي
* لأ كريمه ...كريمه
# فاجابها بابتسامه .....بقي ريما
مرت الايام علي كريمه ووجه مازن لايفارقها وتراه دائما يحمل سوط في احدي يديه ويده الاخري تحتويها وتحتضنها وكلما همت بالاتصال به تراجعت واخذت بعض المسكنات بادواتها الخاصه ولكن كانت تري نفسها دميه بين يدي مازن منزوعة الاراده وهو يستخدم معها تلك الادوات ....
استجابت كريمه اخيرا لنداء ميولها واتصلت بمازن 
# الو
* الو ...ازيك يادكتور انا كريمه
# كريمه ؟؟؟ مين ؟؟
* (يووه يارتني ما اتصلت) واضح انك نسيتني
# انا ما انساش ابدا الصوت الملائكي ده بس انتي مش كريمه....ازيك ياريما كنت عارف انك هتتصلي
تبادلا الحديث عدة مرات في الهاتف وبدأت تذوب المسافات بينهما وبدأت كريمه تثق في مازن حتي اتخذت قرارها .....ستسمح للخاضعه ان تري النور ...بعد ان ولدت علي يد مازن وكبرت واصبحت خارج سيطرة كريمه تماما
....... اخر يوم في امتحانات كريمه اتصلت بوالدتها واخبرتها انها ستقضي ذلك اليوم مع صديقاتها وستحضر غدا
(كريمه تسكن في مدينة الطالبات بالجامعه وهي تعيش مع والدتها فقط في محافظه اخري)
بعد انتهاء الامتحان اتصلت كثيرا بمازن ولكنه لا يرد....وبعد اكثر من عشرة محاولات رد عليها ليسمعها تقول
* اووووووف بقي ماترد ..
# واضح ان عندك مشكله في الصبر
عشر مرات تتصلي في 3 دقايق؟!!!
* انا.....
وجدته واقف امامها بسيارته.....اركبي يا انسه
وطول الطريق لم يتحدث مازن ولا يرد علي مبررات كريمه
الي ان وصلا شقته
# انا هاعمل قهوه تشربي ايه؟
* قهوة حضرتك ايه؟
انا اللي هاعملها
# ساده ياريما
وفي طريقها الي المطبخ وقفت امام تلك الغرفه المكتوب عليها Screams Room
وانتابها شعور بالخوف ممتزج بسعاده ونشوه
وظلت واقفه امام الغرفه لا تتحرك الي ان اتي مازن وفتح باب الغرفه وزجها الي الداخل
ودخل مازن ليجلس علي مقعده واضعا قدم فوق الاخري ووضع بجانب قدمه التي تلامس الارض طوق جلدي سميك وعريض وبه سلسله طويله ونظر الي كريمه قائلا
القرار دلوقتي قرارك ...
هبطت ريما لتمشي علي يدها وركبتيها وتحبو نحو مازن وقامت بارتداء الطوق واعطت مازن طرف السلسله قائله...
انا ملكك ياسيدي
......... ريما.....ريما .....ايه اللي نيمك في القفص كدا.....الضيوف بره
يتبع.........

#‏الصياد

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق